ویدئو معرفی شبکه رسا

همایش

درباره شبکه رسا

این شرکت از سال 82 فعالیت خود را از عضویت در کنسرسیوم پیامهای بازرگانی صدا و سیمای شبکه های سراسری و مراکز استانها آغاز نموده و از آن سال تا کنون در زمینه برنامه سازی ، تولید تیزر ، تهیه کنندگی مسابقه ها و برنامه های تلویزیونی فعالیت خود را ادامه داده است .
به تدریج دامنه فعالیتهای شرکت گسترده تر گردیده و در سال 1385 در اداره ثبت شرکتهای تهران به عنوان شرکت بازرگانی و تبلیغاتی به ثبت رسید.


واحد توسعه شبکه رسا در جدیدترین فعالیت خود مجوز انحصاری تبلیغات در داروخانه های کشور را از انجمن داروسازان ایران دریافت نموده و جهت ساماندهی تبلیغات و استاندارد سازی داروخانه های کشور، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی سلامت اقدام به اجرای طرح نوین تبلیغات دیجیتال شبکه ای از طریق نصب مانیتورهای صنعتی در داروخانه های کشور نموده است

 

واحد بازرگانی شرکت با دارا بودن شعبه چابهار، بعنوان یکی از وارد کنندگان عمده تلویزیونهای led فول کالر در کشور می باشد که علاوه بر نصب آنها در مکانهایی که امتیاز نصب انحصاری آنها را در اختیار دارد ، اقدام به اخذ سفارش و واردات و فروش آن نیز نموده است .


واحد برنامه سازی این شرکت تولید برنامه های مختلف تلویزیونی ، تیزرهای تبلیغاتی ( رئال ، انیمیشن ) ، فیلمهای مستند گزارش آگهی ، کلیپ تبلیغاتی ، مسابقه تلویزیونی ، مستند گزارشی ، تایم لپس پروژه های ساختمانی و ....... را بعهده دارد.

 

واحد تبلیغات این شرکت در زمینه اجرای تبلیغات محیطی در کشور ( خصوصاً در مشهد مقدس و استان سیستان و بلوچستان ) بصورت تلویزیون های شهری ، بیلبورد ، پل عابر پیاده و بیلبورد فرودگاهی ، فعالیت می نماید .
با توجه به تعداد زیاد تلویزیونهای شهری این شرکت ، شبکه رسا ، بعنوان شبکه تلویزیونهای شهری ، شناخته شده است .


صدا و سیما 
کانون تبلیغاتی شبکه رسا از سال 1382 همکاری خود را در پیامهای بازرگانی شبکه های سراسری و مراکز استانها آغاز و حدود یک دهه بعنوان نماینده انحصاری پیامهای بازرگانی صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان فعالیت نموده است .
این شرکت با توجه به همکاری بسیار نزدیک با کنسرسیوم پیامهای بازرگانی ، تسهیلات و شرایط بسیار مناسبی را در خصوص پخش پیامهای بازرگانی از صدا و سیما برای صاحبان آگهی ، در شبکه های سراسری و مراکز استانها ، فراهم می نماید .


مزیتهای تبلیغات صدا و سیما :
1-
خلاقیت 2-اعتبار 3- تماشاگران علاقه مند تلویزیون 4-انتخاب آسان بازار هدف 5-نتایج سریع
6-
ضریب نفوذ 7- افزایش فروش فروشگاهی


تبلیغات محیطی
امروزه بخش وسیعی از رسانه های محیطی به تبلیغات تجاری اختصاص یافته است . شرکت های تجاری برای فروش بیشتر محصولات ، توجه خاصی به رسانه های محیطی دارند .
تبلیغات محیطی ابزار مناسبی است که کار رسانه های قبلی را تکمیل می کند .
به همین منظور شبکه رسا در راستای گسترش فعالیت تبلیغاتی خود ، اقدام به نصب تلویزیونهای شهری ، بیلبورد های شهری و جاده ای وپل عابر پیاده نموده است . 
با توجه به اینکه شهر مقدس مشهد ، در ایام سال شاهد میلیونها مسافر از سراسر کشور می باشد ، با انجام تبلیغات در این شهر با توجه به وجود انبوه زائر ، می توان تبلیغاتی به گستره کشور عزیزمان داشته باشیم .
به همین منطور این شرکت فعالیتهای محیطی خود را در مشهد مقدس مورد توجه ویژه قرارداده و در حال افزایش امتیازات تبلیغاتی خود می باشد .


فروش تلویزیونهای شهری فول کالر LED
شرکت بازرگانی شبکه رسا در زمینه واردات انواع تلویزیون LED فول کالر با دات پیچ متفاوت و کیفیت بسیار مناسب فعالیت مستمر دارد 
محصولات ارائه شده توسط این شرکت دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد
با توجه به اینکه این شرکت دارای 9 عدد تلویزیون شهری در شرق کشور می باشد ، تلویزیون های شهری را با بهترین کیفیت تهیه و به فروش می رساند.

 
خدمات چاپ 
شرکت شبکه رسا با دارا بودن دستگاههای مجهز چاپ بنر ، فلکس و ... انواع خدمات چاپ را با بهترین کیفیت ارائه می نماید.